Dorthe

Skoleleder

Tlf: +45 81 11 65 15

Tina

Tina er Skolesekretær og bogholder.
Hun er på skolen hver tirsdag fra 8-16. I det tidsrum passer hun telefonen, så har I spørgsmål til skolepenge, fripladstilskud, nye mailadresser eller andet - så ring til hende der.

Tlf: +45 81 11 65 15

Sebastian

Rengøring og pædagogisk støtte i legeriet.

Klas

Ansvarlig for det grønne og ude arealer, vores It mand.

Ane

Pædagog i legeriet og hos spire. Tillidsperson og miljø rep.
Ansvarlig for de gode overgange og skolestart, arbejdsmiljø og trivsel på arbejdspladsen.

Kontakt person i spireklanen og legeriet.

Rudolfo

Pædagogisk støtte i Øst, Spire og legeriet, Begynder engelsk og særlige aktiviteter.

Rasmus

Lærer i musik, dansk og filosofi. Ansvarlig for morgensamling, sommer og julefest. Viden om dysleksi.

Kontaktperson i Vest

Siff

Lærer i dansk, billedkunst, historie, skolehaven.
Ansvarlig for skolehavens udvikling og viden om ADHD og dysleksi.

Kontaktperson i øst

Nicolaj

Lærer i dansk, matematik, engelsk og filosofi.
Projektlærer og særlig viden om højt begavede børn og børn med særlige talenter.
Ansvarlig for udvikling af den undersøgelsesbaserede undervisning og projektformen.
It ansvarlig.

Kontaktperson i nord.

Maria

Læreruddannet med fokus på dansk, matematik, projekt og idræt.

Kontaktperson i syd.

Nana

Grøn medarbejder og ansvar for det grønne, skolehaven, aktiviteter i vores grønne profil i skole og legeriet. Laver mad på bål.

Michael

Naturfagslærer, fokus på fysik og kemi i skolehaven.

Freya

Tysk, engelsk, historie, tosprogsundervisning, samt håndværk og design kontaktperson i vest sammen med Rasmus.